11 Ağustos 2014 Pazartesi

P90X3'e Merhaba - İlk Gün



10 ay sonra selamlar. 10 ay önce hayatıma P90X girdiğinde çok mutlu olmuştum, daha önce defalarca spor salonuna gitmiş ama pek verim alamamıştım. Biraz can sıkıntısı biraz hareket için P90X'e başladığımda dünyam aydınlanmıştı. 90 günlük maratonda 63. günde iş ve akademik sebeplerle bırakmak durumunda kalmıştım. 10 ay sonra aranıza keşkül göbeğim ve man boobslarla dönüyorum.

30 gün olmadan değişim fotosu koymayacağım, daha önceden dayanamayıp 15. gün koymuştum ama bu sefer böyle bir şey yapmayacağım ki değişim gerçekten ortaya çıksın. Bir önceki blogumda detaylıca hareketleri anlatıyordum ama bu sefer bu kadar ayrıntıya girecek vaktim yok, zaten programı yapma amacım da biraz bu zira P90X3'teki en büyük fark 30 dakika sürmesi ve bu harika bir şey.

Benim kafamı karıştıran P90X'te hareketlere doymamızdı. Yani uzun uzun, sindire sindire yapıyorduk ve bol mola veriyorduk. Bunda ise neredeyse hiç mola vermeden 30 dakikada tamamlıyoruz. Ab Ripper X'siz bir P90X nasıl olur bilmiyorum, zorluğu bir programı bitirip ek bir karın egzersizi yapmaktı, bu haliyle biraz garip geldi bana. Ben Mass yani kas kazanma hedefli programı yapıyorum, bu sefer klasik yapmıyorum zira hedefim genişlemek.



Bugün Total Synergistics vardı ve karmaşık bir program olmuş. Farklı iki barfiks, Core hedefli tüm bedeni yoran hareketler, yine dumbell.. Sevdim diyebilirim ama bazı hareketleri anlamak zor, zamanla alışırım diye düşünüyorum.

10 ay sonra biraz korkum vardı açıkçası ama şu an için bir sıkıntı yok, son bir aydır zamanlarda beslenmeme dikkat ediyorum ve protein ağırlıklı besleniyorum. Şu anki ölçülerimi verip bugünki yazımı sonlandırıyorum.

Kilo: 73.3
Yağ: 18.5
Su: 55.7
Kas: 42.6
Kemik: 14.6
Kalori: 2760

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder